Switcher for accessibility

Ми запускаємо нову опцію – об'єднання замовлень!

Дорогі клієнти!

Відсьогодні всі замовлення одного покупця здійснені протягом дня будуть автоматично об’єднані в одне відправлення. Ніяких зайвих коробок — усе разом і одразу!

Автоматично об’єднуватимуться всі замовлення, якщо вони відповідають усім нижче перерахованим критеріям:

  1. Замовлення повинні бути успішно оплачені в межах однієї доби.
  2. Замовлення повинні мати:
    • однаковий обліковий запис покупця;
    • одного і того ж самого отримувача.
  3. Покупцем під час оформлення замовлення повинно бути обрано однаковий спосіб доставки (логістична компанія) та однакову адресу відділення/пункту видачі/поштомату.

Зверніть увагу, що замовлення не будуть об’єднані, якщо сумарна вартість або вага відправлення перевищує ліміти встановлені логістичною компанією для обраного покупцем відділення/пункту видачі/поштомату. Об'єднання цих замовлень буде здійснено в межах встановлених логістичною компанією лімітів. Рекомендуємо ознайомитися з обмеженнями на офіційних сайтах Нової Пошти та Укрпошти.