Switcher for accessibility

Запитання та відповіді

Для оформлення замовлення потрібно зареєструватися на сайті, обрати з електронного каталогу інтернет-магазину необхідний вид та кількість нумізматичної продукції, додати обрану продукцію до кошика покупця, натиснувши відповідну кнопку «Купити», завершити оформлення замовлення та здійснити оплату за продукцію.  

УВАГА! Під час реєстрації на сайті використовуйте українську розкладку клавіатури, під час оформлення замовлення уважно перевіряйте особисті дані. Помилки в номері телефону, прізвищі, імені, по батькові, неточна або неповна адреса можуть призвести до анулювання замовлення або затримки з його виконанням! Конфіденційність ваших реєстраційних даних гарантується.

Зробити замовлення по телефону неможливо, оскільки згідно з Правилами замовлення нумізматичної продукції покупець самостійно обирає з електронного каталогу необхідні вид, назву та кількість нумізматичної продукції з подальшим додаванням її до кошика покупця та здійсненням оплати виключно в безготівковій формі з використанням банківських платіжних карток (НПС «Простір», Visa, MasterCard).

На сайті в розділі «Мої замовлення» є можливість завершити оплату замовлення зі статусом “Очікує оплати” натиснувши на кнопку “Оплатити”, яка з’явиться через 5 хвилин після створення замовлення, або скасувати натиснувши кнопку “Скасувати”.  В іншому випадку замовлення буде анульоване протягом 60 хвилин.

Звертаємо Вашу увагу! Для уникнення повторного списання коштів переконайтесь в тому, що перша оплата не пройшла.

В “Особистому кабінетіˮ знайдіть поле “Мої замовленняˮ та скористайтеся кнопкою “Скасуватиˮ або дочекайтесь автоматичного анулювання замовлення.

Користувач може змінити або скасувати своє замовлення на будь-якому з етапів до його оформлення та підтвердження оплати.

Ні, такої можливості немає. Замовлення, що не містять помилок та за якими в інтернет-магазині є підтвердження про надходження коштів, вважаються оплаченими покупцями.

Замовлення, що мають невідповідності в оплаті, не мають всіх необхідних реквізитів покупця або в яких виявлені помилки, що заважають подальшому процесу формування відправлення, анулюються, кошти повертаються на банківську платіжну картку, з якої здійснювалась оплата за нумізматичну продукцію.

Кількість нумізматичної продукції, що може придбати одна особа, визначатиметься окремо щодо кожного найменування залежно від тиражу. Під час реалізації продукції на сайті зазначається допустима кількість для замовлення. 

Загальний строк оброблення та формування замовлення – до десяти робочих днів із дня, наступного після присвоєння замовленню статусу “Підтвердженоˮ. Оброблення замовлення, їх формування та подальше передавання поштовій (логістичній) компанії організовується за принципом F.I.F.O. (перший прийшов – першим пішов).

За змінами у статусі замовлення ви можете стежити в особистому кабінеті. Додатково відстежувати рух відправлення можна за допомогою трекінгу поштового оператора.

1) Статус “Очікує оплати” – є проміжним та відображається до моменту підтвердження оплати замовлення платіжним сервісом;

2) Статус “Оплачено” – оплата пройшла успішно. Фактом успішної оплати замовлення є отримана на адресу електронної пошти квитанція від платіжного сервісу.

3) Статус “Підтверджено” – замовлення перевірене та підтверджене. Цей статус означає проходження перевірки замовлених товарів на відповідність сумі оплати.

4) Статус "В обробці” – замовлення обробляється і готується для передавання логістичній (поштовій) компанії.

5) Статус “Готове до відправки” – замовлення сформоване, упаковане та очікує на відправлення до поштової (логістичної) компанії. Після передавання і оброблення поштовими (логістичними) компаніями відправлень на приймально-розподільчому пункті (як правило, це становить від одного до двох днів) номер товарно-транспортної накладної (ТТН) стає активним, що дає змогу клієнту самостійно відстежувати рух відправлення. Щоб дізнатися, де зараз перебуває ваше відправлення, на сайтах поштових (логістичних) компаній, які здійснюють доставку відправлення, можна скористатися спеціальним сервісом:

трекінг АТ “Укрпошта”: https://track.ukrposhta.ua/tracking_UA.html,

трекінг ТОВ “Нова Пошта”: https://novaposhta.ua/tracking.

6) Статус “Анульовано”  замовлення анульоване і виконане не буде.

7) Статус “Видано поштовому оператору” -  замовлення передано поштовій (логістичній) компанії для відправлення покупцю на адресу, зазначену в замовленні.

8) Статус “Отримано” -  відправлення отримано покупцем.

У чинних Правилах (п. 59) визначено, що змінювати спосіб доставки не можна.

Національний банк України залишає за собою право перенести строк виконання замовлення, якщо воно не може бути виконане в повному обсязі або частково з технологічних та/або інших причин. Строк виконання таких замовлень продовжується на строк, повʼязаний із необхідністю усунення виявлених причин. Національний банк України засобами електронної пошти повідомляє покупця про орієнтовні строки відправлення замовлення, якщо строки усунення виявлених причин перевищують загальні строки виконання замовлення. Національний банк України відповідно до Правил анулює замовлення, якщо усунути причини неможливо.

Оплата здійснюється виключно в безготівковій формі в національній валюті.

Так, ціни на сайті зазначені з урахуванням податку на додану вартість.

Доставка нумізматичної продукції здійснюється поштовими (логістичними) компаніями ТОВ “Нова Пошта” (https://novaposhta.ua) та АТ “Укрпошта” (https://ukrposhta.ua) виключно на території України на зазначену у вашому замовленні адресу відповідно до визначених поштовою (логістичною) компанією умов та обраного вами способу одержання нумізматичної продукції.

Звертаємо вашу увагу, що на період дії воєнного стану та до прийняття окремого рішення Національного банку України видача замовлень у пункті самовивезення інтернет-магазину, розташованого за адресою: м. Київ, Контрактова площа, 2А, не здійснюватиметься.

На жаль, такої можливості немає. Кожне замовлення проходить кілька етапів під час його оброблення, що не дає змоги об’єднувати кілька замовлень в одну посилку.

Зміна отримувача або отримання третіми особами нумізматичної продукції здійснюється відповідно до правил поштової (логістичної) компанії ТОВ “Нова Пошта” та АТ “Укрпошта”. Строки зберігання відправлень визначаються чинними порядками зазначених компаній, з умовами яких ви можете ознайомитися на сторінці інтернет-ресурсу поштової (логістичної) компанії, що здійснює доставку.

Якщо строк зберігання, визначений правилами компаній, що здійснюють доставку, вичерпано, то поштова (логістична) компанія може самостійно розпорядитися невитребуваним відправленням для відшкодування понесених нею витрат під час зберігання.

У разі втрати пароля для входу до “Особистого кабінету” ви можете повторно отримати його за допомогою гіперпосилання “Забули пароль?” на сторінці входу. На вашу електронну адресу, яку ви зазначили під час реєстрації, буде надіслано лист з новим паролем.

Якщо не надходить автоматичне повідомлення на електронну пошту для скидання пароля, письмово зверніться до служби технічної підтримки за електронною адресою: coinsbank@bank.gov.ua. Вам буде надіслано новий згенерований пароль для входу, який потім (за бажанням) можна буде замінити у вашому “Особистому кабінетіˮ на зручніший для вас.

Замовлення через сайт приймаються в режимі 24/7.

Оформлені протягом доби замовлення обробляються наступного робочого дня після отримання оплати.

 

 Що робити в разі виявлення пошкодження упаковки або втрати поштового відправлення з нумізматичною продукцією під час її отримання у відділеннях “Нової поштиˮ?

 

 Для оформлення претензії з вимогою грошової компенсації необхідно:

1) скласти акт приймання-передавання з представником компанії в момент отримання відправлення;

2) оформити бланк претензії;

3) надати завірену копію документа*, що посвідчує особу;

4) надати копію картки платника податків, у якій зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків, з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (ІПН);

5) надати копію акта приймання-передавання відправлення (за наявності).

 

*Копія завіряється Клієнтом власноруч у правому верхньому куті листа словом «Копія», в правому нижньому куті – написом “Згідно з оригіналомˮ /П.І.Б./підпис/дата.

 

Що робити в разі виявлення пошкодження упаковки або втрати поштового відправлення з нумізматичною продукцією у відділеннях поштового зв’язку АТ «Укрпошта»?

1. Якщо одержувач ще не здійснив оплату за пересилання відправлення у відділенні поштового зв’язку АТ “Укрпоштаˮ (далі – Укрпошта), він має здійснити такі дії:

1) разом із представником Укрпошти скласти відповідний акт;

2) здійснити документальне фіксування пошкодження поштової посилки;

3) звернутися до Національного банку щодо оформлення заяви на виплату компенсації (далі – Заява).

Для оформлення Заяви одержувач з електронної пошти, зазначеної під час оформлення замовлення, надсилає на електронну адресу інтернет-магазину Національного банку (coinsbank@bank.gov.ua) повідомлення про виявлені недоліки разом із підтвердними документами на відшкодування збитків (копія акта, фото пошкодження) та заповнену форму з банківськими реквізитами (Додаток 1) для перерахування коштів або повідомляє адресу отримання поштового переказу. 

2. У випадку, якщо одержувач уже здійснив повну оплату за пересилання відправлення та отримав його у відділенні Укрпошти, він має здійснити такі дії:

1) разом із представником Укрпошти скласти акт за формою 51 та отримати його копію;

2) документально зафіксувати пошкодження поштової посилки;

3) якщо немає підтвердних документів, звернутися до Національного банку (на електронну адресу: coinsbank@bank.gov.ua) щодо отримання завірених копій форми 103А та квитанції про сплату замовлення;

4) оформити Заяву, в якій зазначити банківські реквізити для перерахування коштів або адресу отримання поштового переказу;

5) подати Заяву та пакет документів на розгляд Укрпошті.

У разі виявлення нумізматичної продукції з дефектом виробника покупець зобов’язаний зафіксувати дефект в акті рекламації (Договір).

Акт рекламації складає та підписує покупець. За можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки. Протягом одного робочого дня з дня отримання замовлення покупець зобов’язаний повідомити продавця, надіславши лист на електронну адресу: coinsbank@bank.gov.ua про виявлені недоліки, зазначивши інформацію про номер замовлення, прізвище, ім’я, по батькові покупця, додавши скановані копії акта рекламації, первинних документів (накладна перевізника, квитанція про сплату), фотознімок або відеозапис (за наявності).

Після отримання на електронну адресу, зазначену під час реєстрації на сайті, відповідного листа-підтвердження щодо готовності прийняття продавцем нумізматичної продукції на дослідження зазначену продукцію потрібно надіслати на адресу: Центральне сховище Національного банку України, 01601, м. Київ вул. Інститутська, 9.

Нумізматична продукція повертається разом з оригінальною упаковкою, в якій вона надійшла, супровідними документами [накладна логістичної (поштової) компанії, квитанція] та актом рекламації.

Надсилати відправлення потрібно з оголошеною вартістю із зазначенням: “На дослідження продукції, що має дефект виробникаˮ, а також надіслати повідомлення про відправлення на електронну адресу: coinsbank@bank.gov.ua.

Кошти за нумізматичну продукцію в разі визнання такою, що має дефект виробника, а також сума витрат покупця, пов’язана з пересиланням продукції (під час її отримання і надсилання на дослідження), повертаються на його рахунок/банківську платіжну картку, зазначений/зазначену покупцем в акті рекламації.

Нумізматична продукція в разі визнання такою, що не містить дефекту виробника, разом з актом Банкнотно-монетного двору НБУ про результати дослідження пересилається через логістичну (поштову) компанію на адресу покупця, зазначену під час оформлення замовлення. Витрати, пов’язані з пересиланням такої продукції, покладаються на покупця.