Шановні клієнти! Наразі ми працюємо над оптимізацією роботи інтернет-магазину, і тому тимчасово призупиняємо прийом нових замовлень. Усі оплачені замовлення будуть опрацьовані і направлені користувачам. Про відновлення роботи інтернет-магазину ми повідомимо вам додатково.

Запитання та відповіді

1) Як зробити замовлення?

Для оформлення замовлення потрібно зареєструватися на сайті, обрати з електронного каталогу інтернет-магазину необхідний вид та кількість нумізматичної продукції, додати обрану продукцію до кошика покупця, натиснувши відповідну кнопку “Купити зараз”, завершити оформлення замовлення та оплатити продукцію.

Замовлення, які не містять помилок та за якими в інтернет-магазині є
підтвердження про надходження коштів, вважаються оплаченими покупцями.

Загальний строк оброблення та формування замовлення до десяти робочих днів із дня надання замовленню статусу “Підтверджено”.

За зміною статусу вашого замовлення ви можете слідкувати в особистому кабінеті.

 

2) Чи можливо використання спеціальних символів під час реєстрації на сайті?

Наявна форма реєстрації не передбачає можливість використання спеціальних символів (апострофа) або символів, які можуть використовуватися клієнтами як його заміна («*», «/»; «”»). Якщо в реєстраційних даних користувача зазначається апостроф (для таких імен як В’ячеслав, Дар’я тощо), то реєстрація в інтернет-магазині може проводитися без використання знака апострофа або іншого спецсимволу, а оформлені клієнтами замовлення приймаються для подальшого оброблення, формування та відправлення.

За бажанням користувача здійснити уточнення своїх реєстраційних даних, які введені ним під час реєстрації без використання знака апострофа, можна звернутися до служби підтримки інтернет-магазину нумізматичної продукції Національного банку України, надіславши відповідне звернення на електронну адресу coinsbank@bank.gov.ua. Уточнення реєстраційних даних у цьому разі здійснюється адміністратором інтернет-магазину.

Разом з цим використання в реєстраційній формі знака дефіса для випадків реєстрації користувачів, які мають подвійні прізвища як-то Антонов-Овсієнко, Ващенко-Захарченко, не сприймається реєстраційною формою як помилка.

Можливість заповнення клієнтами реєстраційної форми із використанням знака апострофа внесено до плану майбутніх доопрацювань інтернет-магазину.

3) Чи можна оформити замовлення по телефону?

Зробити замовлення по телефону неможливо, оскільки згідно з Правилами замовлення нумізматичної продукції покупцем здійснюється шляхом вибору з електронного каталогу  необхідного виду, назви та кількості нумізматичної продукції з подальшим додаванням її до кошика покупця та проведенням оплати виключно в безготівковій формі з використанням банківських платіжних карток (НПС «Простір», Visa, MasterCard).

4) Що означає статус замовлення в особистому кабінеті?

Статуси, які відображаються у вашому особистому кабінеті, означають:

1)  статус “Очікування оплати”.  Цей статус є проміжним (створюється автоматично під час проходження процедури оплати) та відображається до проходження факту оплати замовлення в кабінеті платіжного сервісу Portmone.com;

2) статус “Оплачено з Portmone.com”. Замовлення набуває цього статусу після проведення успішної оплати клієнтом. Фактом успішної оплати замовлення є отримана на адресу електронної пошти квитанція від платіжного сервісу Portmone.com;

3) статус “Підтверджено” – наступний статус, який отримує замовлення після статусу “Оплачено з Portmone.com”. Зміна статусу на “Підтверджено” здійснюється після перевірки замовлення адміністраторами інтернет-магазину. Цей статус означає проходження перевірки замовлених товарів на відповідність сумі оплати;

4) статус “Готове до видачі”. Кінцевий статус для успішних замовлень (у діючій версії інтернет-магазину), що означає:

  • для відправлень, які доставляються логістичними (поштовими) компаніями, –замовлення готове для передавання від Національного банку України до логістичної (поштової) компанії для його подальшого транспортування до пункту видачі. Після передавання і обробки логістичними (поштовими) компаніями відправлень на приймально-розподільчому пункті (як правило, це становить від одного до двох днів) номер товарно-транспортної накладної (ТТН) стає активним, що дає змогу клієнту самостійно відстежувати рух відправлення. Для того щоб дізнатися, де зараз перебуває ваше відправлення, на сайтах логістичних (поштових) компаній, які здійснюють доставку відправлення, можна скористатися спеціальний сервісом:

трекінг АТ “Укрпошта” https://track.ukrposhta.ua/tracking_UA.html,

трекінг ТОВ “Нова Пошта” https://novaposhta.ua/tracking;

  • для замовлень, які отримуються через пункт самовивезення (місто Київ,
    Контрактова площа, 2-А), цей статус означає, що замовлення готове до видачі покупцю в пункті самовивезення;

5) статус “Анульовано”:

  • оплата не відбулась – замовлення анульоване автоматично;
  • відбувся технічний збій – замовлення анульоване адміністратором.
5) Чи можливо змінити спосіб доставки?

Чинними Правилами (п. 59) визначено, що зміна способу доставки неможлива, але на період дії карантину та обмежувальних заходів, спричинених поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), Національним банком України приймаються до розгляду звернення щодо зміни способу доставки нумізматичної продукції за зверненнями клієнтів.

Щоб змінити раніше обраний спосіб доставки за оплаченим замовленням необхідно на електронну адресу coinsbank@bank.gov.ua надіслати електронне повідомлення з адреси, на яку зареєстрований обліковий запис покупця на вебсайті інтернет-магазину, разом із заповненою формою клопотання:

6) Яку кількість нумізматичної продукції одна особа може придбати?

Кількість монет, які може придбати одна особа, визначатиметься окремо по кожній монеті залежно від тиражу.

7) Які способи оплати передбачені в  інтернет- магазині?

Оплата здійснюється виключно в безготівковій формі в національній валюті.

8) Ціни на сайті вказані з урахуванням ПДВ?

Так, ціни на сайті зазначені з урахуванням податку на додану вартість.

9) Куди і на яких умовах здійснюється доставка?

Доставка нумізматичної продукції здійснюється логістичними (поштовими) компаніями ТОВ “Нова Пошта” https://novaposhta.ua та АТ “Укрпошта” https://ukrposhta.ua на зазначену у вашому замовлені адресу, відповідно до визначених логістичною (поштовою) компанією умов та обраного вами способу одержання нумізматичної продукції.

10) Який порядок дій клієнтів, у разі втрати чи пошкодження відправлення поштовим оператором?

Що робити при пошкодженні упаковки або втрати поштового відправлення з нумізматичною продукцією у відділенні Нова Пошта?

Для оформлення претензії з вимогою грошової компенсації необхідно:

• скласти Акт приймання-передачі з представником компанії в момент отримання відправлення;

• оформити бланк претензії;

• надати завірену копію документа, що посвідчує особу;

• копію картки платника податків, в якій зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (ІПН);

• надати копію Акту приймання-передачі відправлення (за наявності).

Як дізнатися стан розгляду претензії?

Щоб дізнатися стан розгляду претензії, Одержувач можете:

• звернутися до будь-якого відділення;

• зателефонувати до контакт-центру за номером 0-800-500-609;

• звернутися до закріпленого менеджера (для бізнес-клієнтів).

Що робити при пошкодженні упаковки або втрати поштового відправлення з нумізматичною продукцією у відділенні Укрпошта?

І. Якщо Одержувач ще не здійснив оплату за пересилання відправлення у відділенні поштового зв’язку АТ «Укрпошта» (далі – ВПЗ):

  1. Одержувач разом з представником ВПЗ складають Акт.
  2. Здійснюється документальне фіксування пошкодження поштової посилки.
  3. Одержувач звертається до Національного банку щодо оформлення Заяви на виплату компенсації.

ІІ. У випадку якщо Одержувач уже здійснив повну оплату за пересилання відправлення та отримав відправлення у ВПЗ:

  1. Разом з представником ВПЗ, складає Акт ф. 51 та отримує його копію.
  2. Здійснюється документальне фіксування пошкодження поштової посилки.
  3. У разі відсутності підтверджуючих документів звертається до Національного банку щодо отримання завірених копій ф.103А та квитанції про сплату замовлення.
  4. Оформлює Заяву, та зазначає банківські реквізити для перерахування коштів або адресу отримання поштового переказу.
  5. Подає Заяву та пакет документів на розгляд АТ «Укрпошта».
11) Чи можливо об’єднати замовлення, оплачені та замовлені на одну адресу, для відправки однією посилкою?  

Ні, не можливо. Кожне оплачене замовлення проходить кілька етапів оброблення, що не дає змоги об’єднувати кілька замовлень в одну посилку.

12) Чи може моє замовлення отримати інша людина та які строки зберігання у відділенні поштової компанії?

Зміна отримувача або отримання третіми особами нумізматичної продукції здійснюється відповідно до чинних правил логістичної (поштової) компанії ТОВ “Нова Пошта” та АТ “Укрпошта”. Строки зберігання відправлень визначаються чинними порядками зазначених компаній, з умовами яких ви можете ознайомитися на сторінці інтернет-ресурсу логістичної (поштової) компанії, що здійснює доставку. 

Замовлення в пункті самовивезення інтернет-магазину може отримати інша особа на підставі доручення, оформленого відповідно до законодавства України попередньо направивши на електронну адресу coinsbank@bank.gov.ua повідомлення із зазначенням даних отримувача замовлення за дорученням (прізвище, ім’я, по-батькові, серія та номер документа, що посвідчує його особу).

13) Якщо строк зберігання вичерпано?

Якщо строк зберігання, визначений правилами, вичерпано, то логістична (поштова) компанія може самостійно розпорядитися невитребуваним відправленням для відшкодування понесених нею витрат під час зберігання. 

14) Чи можна отримати  замовлену нумізматичну продукцію шляхом самостійного вивозу?

Ви можете самостійно забрати замовлену нумізматичну продукцію в пункті видачі замовлень, що розташований за адресою: м. Київ, Контрактова площа, 2-А. Для отримання нумізматичної продукції потрібно повідомити номер замовлення та надати документ що посвідчує особу.

15) Протягом якого часу можна забрати замовлення в пункті самовивезення інтернет-магазину в місті Києві?

Замовлення у пункті видачі самовивезення зберігається 90 днів з дати оплати нумізматичної продукції. Невитребуване замовлення протягом зазначеного часу переходить у власність Національного банку України. Сплачені кошти за невитребуване замовлення покупцю не повертаються.

16) Що робити, якщо забули свій пароль?

У разі втрати пароля до облікового запису ви можете повторно отримати його за допомогою гіперпосилання “Відновити пароль?”.  На вашу електронну адресу, яку ви зазначили під час реєстрації, буде надіслано лист з посиланням для зміни паролю. Звертаємо вашу увагу, що посилання, яке міститься в листі для зміни паролю дійсне протягом 60 хвилин із моменту надсилання та є одноразовим.

Якщо не надходить автоматичне повідомлення на електронну пошту для скидання пароля, письмово зверніться до служби технічної підтримки за нашою електронною адресою 

coinsbank@bank.gov.ua

Вам буде надіслано новий згенерований пароль для входу, який потім за бажанням можна буде замінити у вашому особистому кабінеті на зручніший для вас.

17) Який режим роботи інтернет-магазину?

Замовлення через сайт приймаються в режимі 24/7.

Оформлені протягом доби замовлення обробляються наступного робочого дня після отримання оплати.

Ми використовуємо файли cookies для надання Вам кращого сервісу та поліпшення роботи з сайтом.