Switcher for accessibility

Інтернет-магазин нумізматичної продукції Національного банку України запроваджує верифікацію користувачів

Національний банк України з метою підвищення прозорості та ефективності продажу нумізматичної продукції через інтернет-магазин НБУ (далі – інтернет-магазин) з 03 лютого 2025 року запроваджує верифікацію облікових записів користувачів з використанням Системи BankID НБУ.

Зареєстровані користувачі, які вже мають обліковий запис (акаунт) на сайті інтернет-магазину, отримають відповідне повідомлення на електронну адресу, зазначену ними під час реєстрації. Після цього їм буде доступна процедура верифікації.

Нові користувачі, які реєструватимуться на сайті інтернет-магазину з 03 лютого 2025 року, матимуть можливість пройти ідентифікацію та верифікацію особи з використанням Системи BankID НБУ одразу під час реєстрації.

Як пройти верифікацію через Систему BankID НБУ?

Для успішної верифікації користувача через Систему BankID НБУ потрібно здійснити такі кроки:

1) натиснути на позначку з логотипом “BankID НБУ”, відображену на екрані користувача під час входу в особистий кабінет інтернет-магазину;

2) після переспрямування на сторінку Системи BankID НБУ обрати зі списку один із банків України, де користувач вже має відкритий рахунок;

3) пройти багатофакторну автентифікацію на стороні обраного банку;

4) надати банку згоду на передачу персональних даних.

Після проходження процедури верифікації користувач буде проінформований про її результат в особистому кабінеті.

Також звертаємо увагу, що:

  • верифікація зареєстрованих користувачів інтернет-магазину здійснюватиметься поетапно. Очікуйте на відповідне повідомлення про необхідність проходження верифікації. До моменту отримання такого повідомлення зареєстровані користувачі можуть користуватися послугами інтернет-магазину без верифікації;
  • для користувачів, які вже підтвердили свої облікові дані з використанням Системи BankID НБУ, подальша автентифікація в особистому кабінеті інтернет-магазину (для входу) здійснюватиметься з використанням існуючих ідентифікаторів (електронна пошта та пароль) без повторного підтвердження особи з використанням Системи BankID НБУ;
  • у разі виявлення дублювання облікових даних користувача акаунт, що дублюється, буде автоматично заблоковано.

Детальнішу інформацію розміщено в розділі "Запитання та відповіді".